CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 4, 2007

SeMalaM DaN HaRi InI

SEMALAM adalah pengalaman yang bermakna dalam hidup saya...seusai Asar saya berconference dengan penulis-penulis mapan tanah air. Abang Faisal Tehrani adalah fasi saya dan juga adik-beradik yang lain. Ia adalah gabungan karyawan luar negara yang mengumpulkan penulis-penulis dari pelbagai negara. Memang seronok hari itu. K.Nisah Haron juga turut menyertai setelah dia berconference dengan anak-anaknya. Saya jadi terlalu kerdil bilamana bersua dengan mereka. Bergunung-gunung pengalaman mereka...ilmu mereka diluahkan disetiap kata...Itu membuatkan saya semakin bersemangat untuk terus mengasah pena..

HARI ni dengan izin Allah saya berpeluang menjenguk adik-adik Tibb(Perubatan) disini. Mereka bermukim di Abu Rish berdekatan dengan maqam Saidatina Zainab. Dik Balqis, dik Jalilah, dik Naimah, dik Maryam, dik Nattrah terima kasih diatas layanan dan hidangan yang disajikan...kamu semua ceria-ceria belaka. Moga ukwah yang terjalin akan terus erat dan utuh...

0 komen anda disini:

Berdoalah...

Islamic