CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 4, 2012

Rindu itu tak pernah padam

Hati ini benar merindui,
insan yang tak pernah ku temui,
namun ku begitu harap pertemuan ini,
walau mata terpejam lena,
entah kan dapat,
kerna siapalah aku,
insan yang berdosa,

Rinduku tak pernah padam,
Saban doaku setiap malam,
tak pernah lupa menyelitkannya,
moga mimpiku bertemu dia
ingin ku temui sayap kirinya,
buat pemangkin buatku,
tapi dapatkah aku temui,

aku jadi gusar,
siapalah aku dengan mereka,
malu dengan amalan tak seberapa,
tapi benar,
ingin ku temui,
kerana rindu itu,
telah mengajar aku erti tidak sabar,
ahh, benar-benar rindu!
dia dan gelaran kepadanya si merah pipi
Rasulullah SAW dan...
Saidatina Aishah radiallahuanha

0 komen anda disini:

Berdoalah...

Islamic