CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 4, 2007

noktah permulaan

Semalam saya dilamar untuk menjadi fasilitator untuk program Kolokium Ilmuan(Q)PMRAM. Amanah ini tertanggung sehinggalah ke akhir siri Q nanti. Pada mulanya saya menimbang tara untuk menerimanya memandangkan diri ini tidaklah sea'lim mana. Tapi akhirnya saya bersetuju kerana inilah peluang yang saya nanti-nantikan. Peluang hanya datang sekali jadi saya mesti mengambil peluang keemasan ini. Walaupun pada pandangan orang lain mungkin ia perkara biasa tapi bagi saya disinilah permulaannya. Saya perlu bersedia segala menghadapi kemungkinan.
Hari ini saya mencuba sebaiknya dan saya amat berharap agar apa yang saya lafazkan sampai maksudnya ke hati adik-adik. Saya tak kisah jika ada adik-adik mengatakan saya Fasi yang paling tak best tapi saya dah cuba usaha sedaya saya. Jika ada kekurangan akan saya jadikan sebagai batu loncatan untuk saya lebih terkehadapan. Saya ingin maju!
Alhamdulillah,banyak input yang saya dapat hari ni. Dengan tema 'Memperkasa Generasi Ulama' dan langsung diisikan dengan perbentangan kertas kerja iaitu" Syahadah Dan Tuntutannya","Tarbiyah Ruhiyyah Dalam Membentuk Generasi Berwawasan" dan diskusi kitab "Maza Yakni Intima'i Islam.
InsyAllah jika ada kelapangan waktu saya akan selitkan ilmu yang saya dapat disini. Tak rugi kita berilmu...

0 komen anda disini:

Berdoalah...

Islamic